Soluționarea litigiilor

În cazul în care cumpărătorul are o reclamație sau un litigiu cu vânzătorul, iar acesta nu poate fi rezolvat pe cale amiabilă, cumpărătorul are dreptul de a iniția o procedură de soluționare alternativă a litigiilor de consum. CLICKSHOP DIGITAL d.o.o. pentru comerț nu recunoaște niciun operator de soluționare alternativă a litigiilor ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor pe care consumatorul le poate iniția în temeiul legislației aplicabile din România privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, cu excepția cazului în care această obligație decurge din dispoziții legale speciale.

Cu toate acestea, în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum, cumpărătorul poate depune reclamația și prin intermediul platformei europene pentru soluționarea online a litigiilor (ODR), disponibilă la următorul link:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Această platformă poate fi utilizată de toți consumatorii care au reședința în Uniunea Europeană și care doresc să depună o plângere referitoare la un bun sau un serviciu achiziționat online.

Înainte de inițierea oricărei proceduri oficiale, invităm cumpărătorii să contacteze mai întâi serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail la adresa info@scrollnest.ro, pentru a încerca soluționarea pe cale amiabilă a eventualelor neînțelegeri.