Anulări și returnări

Anularea comenzii

Cumpărătorul poate anula gratuit comanda până în momentul în care primește notificarea de expediere a produsului comandat. Solicitarea de anulare trebuie transmisă prin e-mail la adresa info@scrollnest.ro, în termen de cel mult 2 ore de la plasarea comenzii. Mesajul de anulare trebuie să conțină subiectul „Anulare comandă”, numele și prenumele cumpărătorului, numărul comenzii și denumirea produsului, precum și adresa cumpărătorului. Comenzile care au fost deja predate curierului nu pot fi anulate. În acest caz, cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere după recepționarea produsului, în termenul legal de 14 zile calendaristice prevăzut de legislația privind protecția consumatorilor.

Returnarea produselor și rambursarea sumelor

După primirea produsului returnat și verificarea stării acestuia, cumpărătorul va fi informat prin e-mail cu privire la primirea coletului și la decizia de aprobare sau respingere a cererii de rambursare. Dacă rambursarea este aprobată, suma achitată va fi returnată în termen de cel mult 14 zile, prin aceeași modalitate de plată utilizată la plasarea comenzii. În cazul plăților efectuate ramburs, cumpărătorul trebuie să furnizeze un cont bancar (IBAN) pentru restituirea sumei. Vânzătorul își rezervă dreptul de a amâna rambursarea până la primirea produsului returnat sau până la prezentarea de către cumpărător a dovezii că produsul a fost expediat înapoi.

Adresa pentru returnarea produselor

Pentru informații privind adresa de returnare a produselor, cumpărătorul trebuie să trimită un e-mail la adresa info@scrollnest.ro.